maanantai 31. lokakuuta 2016

Lokakuussa olin onnellinen, koska...

autumn1

...lehdet. Ja se syksyinen fiilis, joka niiden mukana tuli.

autumn

...mulle tuli vihdoinkin se syksyinen fiilis (kuten ylempänä jo sanoinkin), jota mulle ei yleensä vielä syyskuussa tule.

...toinen jakso alkoi. Ja eka koeviikko oli ohi. Musta tuntuu vihdoinkin siltä, että koulu on oikeasti alkanut. Toisaalta en enää jaksa tehdä läksyjä (heh) eikä muutaman viikon päässä odottava uusi koeviikko kuulosta kovin houkuttelevalta.
ntflix

...mulla oli aikaa katsoa kaikki ne leffat, jotka olin halunnut katsoa jo pitkään. Sain käpertyä illalla sohvalle peiton alle ja uppoutua leffan maailmaan läksypinon kasvaessa. Mun seuraavasta koeviikosta tulee kyllä kamala!

...kävin leffateatterissa pitkästä aikaa. Yleensä mä katon enemmän leffoja leffateatterissa kuin kotona, mutta viime aikoina se on mennyt vähän toisinpäin. Kävin parin kaverin kanssa katsomassa Infernon syyslomalla, mutta leffa ei vastannut odotuksiani. Mua ei oikeastaan olisi kiinnostanut, vaikka Tom Hanks ei olisi saanut pelastettua maailmaa rutolta.

sleepover

...yökyläily ja aamuyön väsyneet jutut ovat vaan parhaita. Sipsien syöminen kavereiden kanssa keskellä yötä Netflixiä katsoen on ihan eri juttu kuin saman tekeminen yksin tai keskellä päivää.

...tortillat maistuvat taivaallisilta pitkän tauon jälkeen. Tai maistuisivat ne varmaan muutenkin, mutta lokakuussa söin niitä pitkästä aikaa.

Mikä teki teidät onnelliseksi lokakuussa?

2 kommenttia:

  1. Kävin itse yli vuosi sitten syyslomalla katsomassa leffaa leffateatterissa.. Tuolloin kahden ja puolentunnin mittaisesta Kätilöstä jäi vain huonot muistot, sillä kesken kaupunkipäivän olin tullut kipeäksi...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)